Lite mycket=sliten Maria

Mycket av det mesta den här veckan. Eller egentligen så är det inte så mycket, utan bara jag som är trött i mitt huvud. Ett trött Maria huvud är lika med att det minsta lilla känns jobbigt. Bara en sån enkel sak att plocka ur diskmaskinen känns som en evighet att göra. Ett knep är att jag räknar ihop det jag behöver göra, oftast handlar det bara om en timme. Och inte hela dagen som min trötta hjärna tror!

Nu är ju inte mycket av det mesta en massa trista saker
 utan även oftast en hel del roliga härliga saker som händer.

Som i måndags så var jag och Tindra på cirkus, Brazil Jack.

Tindra tittandes på ett av cirkusnumrena.

Sommarvärme och Tindra och hennes kompis hade vattenlek med vattenslagen.

Vet ni? Man kan hoppa hopprep med vattenstrålen och limbo under den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0