Fel uppfattat!

Skolavslutning i Möklinta kyrkskola är inte alls den dagen jag skrivit upp. Det riktiga dagen passar inte alls för mig. Kan jag få skolan att ändra dag?
Ja, kan iallafall gå på avslutningen i kyrkan men kvällens avslutningsfest får jag hoppa över. I år ska Tindras klass återuppta traditionen att 1:orna arrar något på avslutningskvällen. Traditionen var vilande ett år eftersom det har var allt för få 1:or.
Var tur att jag på planeringsmötet åtog mig en uppgift som ska göras i förväg....tipsrunda. Blir alltså inget grillning, brännboll och disco med alla underbara Möklintafamiljer. Blir istället en kulturvandring i Möklinta för mig den 15 juni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0