ViloHelg

Ja, inte hela tiden utan även fixande så allt är iordning när den intensiva arbetsveckan börjar.
Hade tänkt att vi skulle börja röja ut bokhyllorna i vardagsrummet. Drömmen finns att jag äntligen ska få upp det nya vitrinskåpet så rummet blir ett fint rum. Men drömmen får vara en dröm ett tag till.

På lördagen fick vi en domare i huset. Eller som Uffe sa "Jag skulle hämta Moa men fick med mig en domarj*vel hem". Moa gick nämligen utbildning till fotbollsdomare. Så nu får hon döma 5- och 7-manna.

I lördags var jag, Uffe och Tindra i paradiset på Mats-Persgården tittade på en massa killingar.




Ja, nu var jag inte bara där på lördagen utan även på söndagen. Åkte dit med Marita för hon skulle köpa 2 killingar av Eva.

Våran ankhona har lagt sina första ägg för säsongen. Pannkakor på äggen till lunch idag, så goda! Tindra hon stekte alla pannkisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0