Tindra kommentarer....

....till mig.
I går låg mina enda paret skor med liten klack framme. Tänkte ha dom på mig på middagen på konferensen. Tindra ropar till mig. "Mamma ska du ha klackskor?" Ja, svarar jag. "Men hur ska det gå?" svarar Tindra.

I dag köpte jag pärlarmband till mig. Tindra tittar på dom när jag har på mig dom och fäller kommentaren. "Värst vad du har blivit pampig av dig!". Och fortsatte "Du har ju börjat använda handväska, klackskor och armband".

Tog på mig min i dag inköpta bikini-bh för att visa upp den för Uffe. Tindra pekar på mina fina bh och säger "tuttarna hänger".



Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha!!! Barn är så roliga!

2011-06-17 @ 09:50:46
URL: http://minaungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0