Kyrkan & Sätra Brunn

Skolavslutning är det i dag för både Tindra och Moa. Både Uffe och jag går på Tindras, Moas får vi inte vara med på. Är så vacker skolavslutning i Möklinta, parad med barn, spelmän och svenska fanor upp till kyrkan. En dag jag inte vill missa.

Resten av dagen så ska jag till Sätra Brunn för Lokala ekonomidagarna som handlar om Kapital till lokal och hållbar utveckling.
Bloggade förut att jag blev "utvald" att få en plats av Lantbygdsnätverket. Fortfarande förundrad och lite stolt över att just jag blev det av en stor organisation.
Programmet för dagarna är en hel del seminarier men även invigningstal och paneldebatter. Dagarna börjar med lunch i dag och avslutar med lunch i morgon. I kväll är det 3-rätters middag med diskussionsgrupper.
Så oj oj vad kommer att lära mig en massa nya intressanta saker, nätverka och få en massa nya ideer. Det sista känns tungt...har redan för mycket ideer.




















Nu tror ni säkert jag ska paddla i kanot på Sätra Brunn oxå. Nej det ska jag inte, men i slutet av juni, på vår bröllopsdag ska Uffe och jag på tur. Jag är inbjuden på visningsresa och tar med Uffe på 2 dagarsresan där bland annat det ska paddlas kanot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0