Helgen som gått.

Emmas studenttagning på fredagen då hon gick ut i arbetslivet ifrån Ösby. Först var vi vid skolan, sen i Sala och avslutade på Magasinet hos Fagerström/Sjöbergs.

Vackra och goda tårtan som Hanna hade gjort.

Lördagen hade jag "fritid" när jag hjälpte till och passa gårdsbutiken på Mats-Persgården. Satt och läste en jätte bra bok utanför under tiden jag väntade på kunder.


Medans jag hade "fritid" så var det sommarparty hemma. Tindra hade bjudit in 9 kompisar. Direkt efter Tindras party så fick nästan alla barnen sätta sig i bussen för nästa kalas. Förfestning hos Tindra innan kalaset hos Anton.

Trulle hoppade in ett antal gånger i Marlenes bil, ville så gärna gå på kalas han med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0