Älskar Ariel!

Inte disneyfiguren utan tvättmedlet Ariel. Har använt Via och billiga tvättmedel men sist köpte jag Ariel. Vad rent det blir...strumpor som jag tvättar i 40 grader blir rena. Ren njutning att tvätta och det blir rent!

Använde bara Ariel när killarna var små och var så nöjd. Men sen blev jag en fattig ensamstående mamma ett tag och Ariel blev för dyrt. Men undrar om det egentligen blev det? Behövs inte lika mycket Ariel och sen behöver jag inte kasta ofräscha strumpor som är hela. Ogillar att ta på barnen strumpor som är tvättade men ser otvättade ut. Gäller i och för sig tröjor som är fläckiga men nu blir det också rent med Ariel. Så nu blir Ariel som jag bara ska använda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0