Något att se fram emot!

Hualiga vilket tung tid det är just nu....rått, mörkt och tröttande! Inte bara ute utan även hela jag är fylld av ett mörker med en rå känsla så jag bara fryser i hela mig!
Ett ljus i denna inre och yttre mörker är att jag ska göra trevliga saker med mina barn. Har bokat en dag-SPA på Sätra Brunn med sönerna i februari.


Två veckor efter SPA-vistelsen med Jonny och Tomas så ska Moa och jag till Hasseludden. Mor och dotter helg med aktiviter, japansk middag och med kimono på oss under vistelsen där!
På Hasseludden har jag bokat in Floating.....flyta i saltvatten innesluten i en tank! Lite skrämmande men säkert jätte avslappnande bara jag kan slappna av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0