Träningvärk!

Fick träningvärk efter innebandyn och inte bara på de ställen man brukar få utan även i....hjärnan och höger handen!
Höger handen kan jag förstå att den ömmar efter att ha krampaktigt hållit i klubben men hjärnan?! Eller så blev mina hjärnceller åksjuka efter allt springande! För dagen efter var min tankeverksamhet seg och låg helt nere!
Undrar vilket ställe jag får träningvärk efter Zumban i kväll?

Världens bästa dotter på 15 år det är vår goa Moa!
Jag beundrar min älskade dotter för hennes underbart vackra personlighet! När jag ser Moa så påminner hon om hur jag var i den åldern. Vissa saker hon gör, ansiktsutryck, blickar, håller händer m.m. så påminner hon mig om min kusin Eija. Kan hända att jag och min kusin är väldigt lika men jag såg ju inte mig själv när jag pratade!

 Moa & Bella, 1/2-11




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0