Mina Föräldrar!

Heter.....
Min son Jonny har tatuerat in morföräldrarnas namn på insidan av nedre armen!

Min föräldrar flyttade till Sverige från Finland när dom var 17-20 år gamla. Så jag kan prata finska!
Mina föräldar har alltid ställt upp för mig, min bror och mina barn.
Min pappa och jag är födda på samma dag....jag var en födelsedagspresent till honom den 3/9 1964!
Mina föräldrar gifte sig den 27/6 och jag gifte mig med Uffe den 27/6 men 45 år senare. Det var inte planerat att vi skulle ha samma bröllopsdag som mina föräldar. Vi ringde dom berättade att vi skulle gifta oss efter det att vi hade bokat kyrka och präst. Då berättar min mamma att det är ju samma dag som dom gifte sig!

 Mina föräldrar till höger om Tindra!

P.s. min pappa har genomfört 27 stycken Stockholm Maraton och ett antal Maratonlopp utomlands (ex. Hawaii, Peking).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0