GäddHäng!

Usch, vad jag ogillar mitt gäddhäng! Tycker att gäddhäng är något som man får när man blir gammal. Och jag är inte så gammal än, i mina ögon iallafall!
Andra bekymrar sig om magen inför sommaren men jag bekymrar mig om mitt gäddhäng. Min stora mage den fullkomligt struntar jag i men inte mitt gäddhäng!
Fy sjutton när jag ska ha ärmlösa tröjor och sladdret under armarna fladdrar! Alla som ser det tänker "oj, vad hon börjar bli gammal"!
Så nu ska jag köpa mig ett par hantlar och (försöka) göra följande övningar (3 upprepningar á 10 ggr):
                      
                    

Förresten! Undrar om det finns någon övning som gör att halsrynkorna tränas bort? Det är också något som gör att man ser gammal ut. Är väl silvertejp i nacke som gäller för rynkig hals!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0