Jag har inte slutat bloggat!

Bara varit bortrest där det inte finns internet. Väl hemma har inte varken lusten funnits eller tiden hittats.
En kort sammanfattning av Herrövistelsen.....sovit och ett dygn på resa. Resa blev till Åre och där träffa Malick, sönernas barndomskamrat. Malick har under vintersäsongen uppträtt med Wallmans Dippan-show i Åre.

Malick är den andra från vänster. Kolla in killen bredvid! Så lik Robbie Williams både utseende, kropp och röst.

God mat, härlig musik och kul att se Malick och Åre. Vi var även på After-Ski oxå, men tro inte att jag åkte något utför backarna. Inga pjäxor heller på After-skin däremot så spanande vi in alla Stureplans brats. Kände mig, ganska mycket malplacerad på torget i Åre. Hade behövt det senaste i vinterstyrsel inköpt i det dyraste märkesaffärerna för att känna mig rätt.

Nu är jag alltså hemma....och försöker att få struktur på allt. Just nu känns ordet struktur som ett högt berg att bestiga. Så mycket som skulle behövas göras hemma men var är tiden?
Finns visst något som heter fritid....undrar vad det är?? Kan det vara då jag är antingen trött eller upptagen med annat? Ja, nu är inte annat alltid något tråkigt utan oftast är det roligheter. Dessa roligheter kommer avsluta denna vecka....forsfiske, älgpark, cruising, hundkurs och Moas seriepremiär i fotboll. Inte är det en tråkig fritid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0