Walk-in closet!

Det slog mig i morse....att jag har en walk-in clloset....smaka på ordet....jag känner smak av Hollywood-fru-liv och ni läsare suckar och tänker vad orättvist, ni börjar fantisera om hur min walk-in closet ser ut....


....hur jag står där framför spegeln och provar mina super dyra märkeskläder....eller?
Nä, ni kan vara lugna för min walk-in closet är snarare ett one-step closet och ser ut så här!


En gång fanns det en stor väggspegel som nu är förpassad ut på altanen, vad den nu gör där!
Men nu kan jag iallafall med lite bort puttande av saker från golvet stå där.
 
Som vanligt när jag ska leta efter något där inne så har jag stora våndan. I dag behövde jag leta fram 1! gympasko. Moas oanvända gympasko! 
Med pannlampa och snålvattnet rinnandes över att köpa nya skor ifall jag inte hittar den andra så dyker jag in i röran....


....och hittar massor men INGEN gympasko!!!! Försöker få snålvattnet att sluta rinna för jag hitta iallfall en 10-krona!


Kommentarer
Postat av: camilla

hihi

ser juh ut som när jag tar plats i min ena klädkammare, eller ja alla faktist :-)

kram

2010-09-24 @ 10:39:55
URL: http://snart6barnsmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0