Trulle!

Våran nya lilla familjemedlem....


En 5-månader gammal blandis, 80% chihauhua, 10% york och 10% dvärgpincher.

 

Tindra tyckte jag har en riktig speciell födelsedag, ja, jag fyller år i dag! Glömde bort att jag fyllde i dag, eller om jag förträngde det?, och klev upp halv 6. Predikan från Uffe att våran familj har som tradition att ligga kvar i sängen när man fyller år. Snabbt toabesök och en liten kopp kaffe och sen upp i sängen igen. Efter ett tag så kom familjen med sång, tårta och present. Presenten var en egen Garmin Gps!



Snart åker jag och Uffe till stockholm. Tanken är att vi ska gå och se The Baseballs på Grönan i kväll. Risken finns att vi kanske inte orkar och myser på hotellet istället. I morgon är det Riksteaterns utbudsdag som gäller och på kvällen är det mingel med middag! Ska bli jätte härligt och mysigt att vara bara jag och Uffe!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken liten sötnos ni fått tag på.

Grattis igen på födelsedagen. Kram

2010-09-03 @ 22:10:45
URL: http://minaungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0