Sala Marknad

2 timmar på marknad med Tindra och hennes kompis samt Moa gjorde mig så trött. Själva marknaden är mest en massa rader med repriser. Med det menar jag att det är samma sak som säljs på varje rad. Cocosbollar, ballonger, strumpor och Jalla-jalla-klädförsäljare men jag shoppade ändå en hel del. Naturgodis, kakor, potatissnacks och ullsockor.
Intersport efter marknaden och handling av inomhus gympaskor till båda döttrarna. Först hitta Tindra och Moa inga som föll i deras smak men med hjälp av försäljaren så blev det skor iallafall. Skönt för jag fick panik över att behöva åka till Västerås och handla.
Små tjejerna fick stora gasballonger och sockervadd.


Placerade tjejerna sittandes på kantstenen medans jag själv gick runt och kika!

Händerna på små tjejer blir väldigt kladdiga av sockervadds ätande och måste tvättas och torkas....


....även ansiktena blir kladdiga och måste tvättas och torkas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0