Prioriterat bort!

Himla mycket "måsten" som jag gör mig stressad men......jag har lyckats att sålla bort ett "måste". Vattna blommorna är bortsållat!
Vet inte om jag tycker att det är så bra men det finns nya på affären, som min man säger!
Till och med Uffe påpekade att blommorna behöver vatten....ja, men jag har ju prioriterat bort vattning av blommorna!
Inte riktigt helt och hållet men dom har nog inte fått vatten på en månad. Den enda stackars blomman som får en skvätt är den i toaletten. Ah, tänker ni den står i toastolen...näe i fönstret men finns det en skvätt kvar i muggen efter att jag har sköljt tänderna så delar jag med mig till blomman.
Mina 3 stackars orkidéer ställer jag i vatten när bladen deras har skrynklat ihop sig av vattenbrist. I helgen så blev bladen släta och fina igen!
Varför är det motsatt effekt om jag ställer mig i vatten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0