Kopierat!

Hitta lite frågor på min underbara ex-svärdotters blogg!
Så nu får alla som läser min blogg gärna svara....jag tycker det är så kul att läsa era svar!'
Kopiera frågorna & klistra in på kommentarer & svara & posta!
1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Kommentarer
Postat av: Angelica

1. Angelica Comet.

2. Ja det hoppas jag :P

3. vi träffades nog genom ungdomsgården 2007/2008 tror jag det var, va?

4. Klart jag tycker om dig.

5. Klart jag skulle kunna krama dig.

6. Smeknamn? super mom just för att jag tycker du är en så duktig mamma.

7. Rolig

8.fullfart på denna kvinna.

9.JA, hahah.

10. påminner? att vi älskar djur och barn, kanske :)

11. en spa dag

12. Ganska bra tror jag :)

13. När du satt på ungdomsgården när jag ,Elias och flickorna kom dit.

14. JA det kommer jag :D



2010-10-06 @ 09:58:08
URL: http://angelicacomet.blogg.se/
Postat av: Uffe

1. Vem är du? -Din man

2. Är vi kompisar? -Ja

3. Hur och när träffades vi? -Hos gemensamma bekanta för lääänge sen

4. Tycker du om mej? -Ja

5. Skulle du kunna krama mig? -Ja

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. -Mamma, det kom liksom med paketet

7. Beskriv mig med ett enda ord! -Kärlek

8. Vad var ditt första intryck av mig? -Snygg & smart

9. Är du fortfarande av samma åsikt? -Ja

10. Vad påminner dig om mig? -Våra barn

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? -Harmoni

12. Hur bra känner du mig? -Bäst

13. När sågs vi senast? -Nyss

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? -Nä, jag bloggar inte

2010-10-06 @ 12:15:43
Postat av: Ebba Kvist

1. Vem är du? din dotters kompis

2. Är vi kompisar? hoppas jag väl?

3. Hur och när träffades vi? ehh..? ett år snart o jag träffade dig genom moa

4. Tycker du om mej? älskar dig!

5. Skulle du kunna krama mig? klart!

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. super mamman! bara för att du är en super bra mamma!

7. Beskriv mig med ett enda ord! Bäst!

8. Vad var ditt första intryck av mig? cool

9. Är du fortfarande av samma åsikt? ja

10. Vad påminner dig om mig? båda älskar moa o tindra!

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? delar alltid med mig av min pratglada sida! eller nej..jag vet inte

12. Hur bra känner du mig? så bra att vi är vänner

13. När sågs vi senast? tisdags

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? ingen läser min blogg så nej...

2010-11-11 @ 22:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0