Ganska skönt!

Skönt, efter ett tag, att jag vabar i dag! Först fick jag stresspanik över att behöva vara hemma med Tindra. Måste iordningställas på jobbet och annonser ska in till tidningen.....men jobb-måstena känns just nu väldigt avlägsna. Och det är bara skönt att vara hemma!

Följer några bloggar men jag har inte haft ork eller tid att läsa på dom på ett tag. Men nu har jag läst ifatt både
Maria Montazamis blogg och

 Rickard Engfors blogg. Varför jag började följa hans blogg var att han haft och har en släng av "panik-jävla-ångest" som han själv säger! Både jag och min son har haft samma sak!

Ja, nu läser jag inte bara kändisbloggar utan även några vänners också. Följer även en blogg som handlar om en familj med fyra barn med diagnoser. Asperberg, ADHD m.m. har deras barn!
En annan blogg jag läser är om ett par som har en son på 3 år och han är vädligt sjuk. Dock har dom inte fått klarhet vad han har för sjukdom. Samtidigt så har mamman en del sjukdomar.

Jag känner att jag är lyckligt lottad ändå, trots mitt "gå-in-i-väggen-skiten". Finns dom som har så mycket tuffare än vad jag har det!


Kommentarer
Postat av: Sara Gustavsson

Jag håller med dig där om att man är lyckligt lottad och att det finns alltid dom som har det värre. Men man får inte heller glömma att allas verkligheter ser olika ut och att det är OKEJ att må dåligt ibland bara man tar sig upp igen. Styrkekram till en bra förebild!

2010-10-29 @ 13:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0