Upp & Ner...

...Ner & Upp har förra veckan varit. Blogga hade jag behövt, ja kanske inte just offentligt men skriva av mig. Lite mer sådär privata anteckningar!

Offentligt om förra veckan är väl att jag spelade innebandy på måndagen. 13 Möklinta-tjejer intog gympasalen med spring, mål, diskussioner och skratt! Och i dag är det måndag och dags för oss att greppa klubborna igen!

Fredagen var Uffes sista arbetsdag på Landrins Bil och på torsdag börjar han på sitt nya jobb. Toyota istället för Mercedes!

Lördag till söndag så fick våra stora söner fint och uppskattat övernattningsbesök av lillasyster Tindra. Första gången hon sov över hos stora storebror Jonny. Lilla storebror Tomas sov också över och delade säng med lillasyster.
Vet ni? Jag blir avundsjuk på Tindra....tänk att få ha så stora brorsor! Ålderskillnaden mellan Tindra och hennes brorsor är ju nästan 17 respektive 19 år!

Ja sen kom ju första snön med besked. Flera decimeter och med trafikkaos! Inte mycket kvar av snön men det kommer säkert mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0