.....

Svårt att hitta en rubrik till inlägget, är lite blandat!

Moa har haft ont i sin mage i 2 veckor, först var hon till husläkaren som trodde att det kan vara blindtarmen. Ifall hon fick ondare så skulle vi kontakta akuten i Västerås. Vi åkte dit....en hel dag med resultatet att dom inte vet vad det är.
Undersökningar både på kirurgen, medicin och gyn, ja och till ögon, nä inte ögon! Däremot så fick Moa ligga i ett rum på kirurgen där dom hade ögonkontrollgrejer.

Läget med Moas mage för tillfället är bättre!

Geten Matti kan bli helt spattig när hunde Trulle retas med honom! Men när inte Trulle retas och springer framför föttena på Matti så är dom polare.


Som här ätandes knäckebröd som Matti delar med sig till Trulle!

Nu har snön kommit med blåst och kyla. Efter förra vinterns kyla så bestämde jag att denna vinter ska jag inte frysa. Så nu har jag en alldeles egen skoteroverall!


Läget annars har fortfarande varit si och så!med mig! Gårdagens kväll var riktigt tuff med en smärta i min själ. Botemedlet mot detta var att gå och lägga sig. Svårt att somna först men när alla andra gick och lade sig så somnade jag också!

I kväll kommer farmor hit för att vara med Tindra eftersom jag ska åka bort. Ska på meditation som börjar 15.00 på fredagen och Uffe kan inte sluta tidigare eftersom han bytt jobb. Så farmor ska vara med Tindra så jag kan åka iväg! Ska bli grymt skönt att åka hemifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0