Ännu en vecka som har varit...

...upp & ner men övervägande ner.
Det enda som var positivt det var att jag har var i nykär i min man. Ja, ni läste rätt...var! I ett par dagar så hade jag en sån där vårkänslo-stormande-kärlek som fyllde hela mig och allt runt omkring mig. Ett härligt underbart ljus skimmer över hela världen. Riktigt skönt efter en vecka av svek och besvikelse över att en som står en nära visade en sida som jag inte trodde fanns. Men säg det lycka som varar länge....
Lyckan förvandlades till svek och besvikelse igen! Och min redan sargare självkänsla behövde inte så mycket av svek och besvikelse för att vända mitt liv neråt igen. Så nu vet jag varken ut eller in och inte har jag orken att vända allt rätt. Frågor som...Vågar jag?, Vill jag? Orkar jag? snurrar i mitt trötta huvud men....efter regn kommer solsken, hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag hoppas det ordnar upp sig. många kramar Ullis

2010-11-24 @ 09:28:12
URL: http://djuste.blogspot.com
Postat av: Trollis

Efter regn kommer alltid solsken! :)

Ta hand om dig. /Trollis

2010-11-24 @ 10:24:13
URL: http://tossigatrollis.blogspot.com
Postat av: mona

Hej tjejen!!



Läste att något hänt.. Hoppas det löser sig.

Var rädd om dig.

Kramar i massor till dig:)

2010-11-25 @ 12:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0