Tatuering & Kattlucka!

Jonny, min älskade son, är här och jag fick en jätte fin blombukett av honom! Är så stolt mamma över att ha så fina barn!

Jonny har tatuerat namnen på sin mormor och morfar på underarmen. Jag tycker att det är så snyggt, är själv lite sugen på att tatuera in något....men vad och var?

 Kanske något i stil med det både Jonny och Tomas gjort. Dvs första bokstäverna på deras syskon! Bilden är på Tomas underarm.


Uffe har suttit in en kattlucka till inglasade altanen. Vi kan inte ha öppna skjutdörrar för Matti går in och äter djurmaten som finns på altanen. Så nu hoppas vi att Sol och Elsa lär sig att gå in och ut genom luckan!

Kommentarer
Postat av: ANNE-SOFIE

Snygga tatueringar sönerna har Maria. Ja är också sugen att tatuera mej igen, vi kanske skulle åka tillsammans. Kram :)

2010-05-30 @ 20:20:40
Postat av: Angelica

åh jag vill också tatuera mig, vill ha barnens namn och födelsedatum på skuldran!

då hänger jag med haha :D

2010-05-31 @ 09:58:23
URL: http://angelicacomet.blogg.se/
Postat av: Anna

Guud vilken rolig video Uffe gjort, geten Matti var bäst! Jag skrattade som sjutton här hemma:)

2010-05-31 @ 12:59:44
URL: http://minaungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0