Storsjön Runt!

Kombinerad fritid- och jobbardag på söndagen genom att jag cyklade runt Storsjön. Jag var inte själv utan vi var 5 tappra som hade en jätte trevlig tur på 1 mil.

Jag är ingen cyklare så det var med viss vånda jag satte mig på cykeln. Men våndan var helt onödig för det var så skönt och trevligt att cykla. Tänk vad mycket vackert och nytt jag fick se under turen!
På cykel hinner man se det som finns runt en som man missar när man åker bil. Vi gjorde 6 stopp efter vägen bl.a. till naturminnen och Hammarby hamn. Gjorde gott för min själ att bara vara under stoppen och njuta under turen.
Ja, mina lår värkte på kvällen men jag kom ur sängen i morse. Ska försöka att cykla lite mer och köpa Tindra en lite större cykel. Sen börjar vi och cykla till skola och jobb!

P.s. fick ta en värktablett innan jag skulle sova för låren smärtade så!d.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0