Kroppen Strejkar!

Gårdagen har satt sina spår i min kropp. Kånkande av träd och vedklyvning gör att min kropp har gått i strejk. Inte bara kroppen utan även knoppen efter att ha sovit med svettningar och stressandning.
Jobbigt att jag inte kan göra något utan att det ska smärta efteråt. Ja, nu har jag levt med det ganska länge men det är inge kul! Skulle behöva ha en vilodag efter varje dag som jag har ansträngt mig!

Gårdagen var ändå mysig med grillning och en heldag ute i det fina vädret.
Kvällen ägnade vi åt att titta efter Moa på tv, hon var på Grönan och Sommarkrysset. Skymtade henne flera gånger men hon vände ansiktet bort ifrån kameran. Varje gång, säkert 10 gånger, när programledarna var vid henne så såg man bara hennes nacke och rygg. Ja, vi till och med smsa till henne att inte vända ryggen till men inte gjorde hon som vi sa!
Uffe sa när programmet var slut "tänk att vi är barnlediga och vad gör vi? Jo, tittar ifall vi kan se en skymt av ena barnet på tv". Saknar tjejerna när dom är borta så vi till och med tittar på tv-program som vi inte tycker är bra! Kostade oss också 50 kronor eftersom vi smsa ordet i sista krysset. Ordet hade vi redan fått av Moa två timmar innan själva Sommarkrysset ens hade börjat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0