FrEdAg!

Morgonen började med Tindras utvecklingssamtal och både Uffe, jag & Tindra var på det. Bara massa bra om lilla skruttan och hon är så himla bra.
Tindra hade fått gjort ett test som gällde för dom som går i 2:an. Den innehöll bl.a. läsning, läsförståelse och lite stavning. Tindra fixade allt i testet med marginal! Fast hon bara går i förskoleklass, så hon skulle kunna gå i 2:an.

Jobbandet på jobbet bestod i ta fram bord, stolar och dukning till grisfesten i morgon. En sväng till Sala för att handla till festen och samtidigt hämtade vi farmor på tåget!

Nä, nu kom jag på vad morgonen började med.....ledsamheter för Tindra. Hennes skalbagge Karl-Gustav hade dött!!! Stora tårar direkt när Tindra hade vaknat!

I kväll undrade jag vart min man tog vägen, gick till bilen och ingen Uffe syntes till. Till sist kikade jag in genom den tonade fönsterrutan i hans bil, där satt han och installerade en.......


....infällbar DVD-spelare som sitter fast i biltaket! Så nu har vi en i varje bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0