SportLov...

...och tjejerna är i 08-land.
I dag åkte Moa till sin pappa och Tindra hon ska vara hos mormor, morfar & Tomas. På fredag kör morfar Tindra till hennes farmor och sen hämtar vi hem båda tjejerna på söndag.
Väldigt tomt i huset men lite skönt är det, blir enkel mat alltså färdiglagat. Köpte färdiglagade kycklingspett på delikatessen på ICA Maxi. I morgon tänkte jag köpa hämtmat från Mylene´s, perfekt när jag jobbar i samma hus.

Tänk om både jag och Uffe kunde vara hemma istället för att jobba när vi är utan tjejerna. Skulle vara skönt att "bara vara" vi två....ska flörta lite med honom och kanske ta en ledig dag på fredag! Jag kan ju jobba in mina timmar i morgon och sen vara ledig på fredag!! Flört, flört min man!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0