Omväxlande jobb!

Mitt jobb är så omväxlande och sjukt roligt!
Gårdagen började jag med att skotta snö vid övre entrén. Fortsatte sen att skotta nedre entrén. Kom tillbaks till övre entrén och det var inte nyskottat längre. Snödrivor i massor hade hamnat just där jag hade skottat! Helt-i-onödan skottning alltså!
Resten av dagen ägnade jag mig åt en massa pappersjobb. Planerar vårens program på Möklintagården och det ska skickas ut till alla som bor här.
Nytt i vårens program är 3 kurskvällar med bl.a. massage och om örter. Sen ska det bli en tårt- & kakfestival, en tävling där folk får lämna in sina verk. Besökarna får sen bedömma, smaka och rösta på det som har bakats ihop. Hoppas arrangemangen lockar besökare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0