43 frågor!

1. Det första du tvättar i duschen? Vänster ben
2. Gillar du kaffe? JA, koppen på morgonen
3. Hur mår du just NU? Trött efter att ha jobbat i 10 timmar.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? e eller l
5. Berätta om din senaste dröm. Minns inte var länge sen jag drömde
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Näe, måste ha variation. Jo,kanske tacos!
7. Vad vill du ha just nu? Söm
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Ja, måste ha gjort det någon gång 
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Biter, glufsar i mig
10. Använder du smileys? Näe, har försökt att lära mig men glömmer bara bort hur man skulle få till dom olika smileysena!
11. Har du träffat någon kändis? ja. 
12. Gillar du keso? Ja, men skulle vilja äta det oftare. Glömmer bort att Keso finns!
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Minns inte
14. Hur många länder har du besökt? 12 länder men bara länder i Europa. Tur att jag har hunnit resa innan jag blev sjukt rädd för att flyga. Kommer aldrig mer att flyga men älskar att vara utomlands
15. Är dina föräldrar stränga? Nej och har aldrig varit det heller.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Never in my life! Mardröm!!!
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Nej inte vad jag vet
18. Brukar du hyra film? Nej, det var länge sedan jag gjorde det. 
19. Var kommer du vara på lördag? Hemma i Möklinta och vill inte åka någonstans då utan bara vara hemma.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Ja, såg de på TV.
22. Vad åt du till lunch? Rostas, potatisgratäng och paprika
23. Har du lockigt hår? Nej.
24. När grät du senast? Har glömt när jag grät senast. Gråter sällan sen jag började med min anti-depp medicin.
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Ja både kroppsligt och psykiskt
26. Favoritårstid? Sommar!! Eller kanske våren.
27. Vem höll du senast i handen? Tindra och hennes kompis Sara när vi gick över vägen.
28. Sover du med TVn på? JA, när jag har somnat på soffan. Men klarar inte att sova en hel natt med en tv på, vaknar hela tiden isåfall.
29. Tycker du att du är gammal? Inte gammal men äldre!
30. Är du mörkrädd? Ute när det är kolsvart
31. Gillar du ditt liv just nu? JA, grymt mycket
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?JA, särskilt när jag kännt mig frussen.
33. Har du bra syn? Behöver läsglasögon men behöver ha högre styrka på dom jag har.
34. Var är dina föräldrar just nu? I Viksjö, hemma hos sig, tror jag!
35. Vad har du på dig just nu? Mjukisbrallor, t-shirt, trosor, strumpor och TÄCKE!
36. Vad var det senaste du köpte? Mat bl.a. oxfile
37. Hatar du mer än 3 personer? Nej, har svårt att hata någon, men tycker illa om några gör jag. Men undviker att umgås med personer jag tycker illa om. Om jag måste det så är jag professionell dvs pratar det nödvändigaste med personen ifråga.
38. Använder du sushipinnar? Nej, skulle ta för lång tid!
39. Äger du ett vapen? Nej
40. Gillar du ditt hår? Ja och Nej, frisyren är ok men silvret som måste färgas gillar jag inte. 
41. Gillar du dig själv? Ja och började säga att "jag är bra" för 3 år sen ifall jag tycker det. 
42. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Pappa.
43. Hur ofta använder du MSN? Aldrig, förr använde jag det dagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0