Skulle Vilja Vara!

Satt och klurade på varför just jag inte har energi till annat en det dagliga görandena?! Funderar på hur andra mammor är och gör!
Alla andra mammor verkar ha så in i sjutton med energi. Bullbak, pysslande med barnen, spontanitet och gosande med sina män! Hallå!!! Var är min energi???
Drömmer om och önskar att jag bakar och gör spontana saker med barnen. Men det känns bara som en önskedröm som är som en utopi! För samma tankar återkommer och har så gjort i 25 år och varje gång tänker jag att nu ska jag ändra mig......!
Ser framför mig hur jag sitter som en 70-åring och är bitter och önskar att varför gjorde jag inte en massa saker?!

Kommentarer
Postat av: ANNE-SOFIE

Maria ja tycker om dej som du är. Kram tärnan.

2010-06-03 @ 06:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0