Skiter I Allt!

Ska aldrig mer försöka ordna något helgfirande i den här familjen....Ingen annan än jag verkar uppskatta att det är midsommar, jul eller påsk, inte födelsedagar heller för den delen!
Alla årets dagar ska vara likadana inget extra ska jag ordna. Varför ska jag göra det??? När ändå alla antingen tjurar eller tjafsar. Ingen harmoni eller ett litet leende från någon!
Undrar om det stämmer att "ingen saknar kossan förrän båset är tomt"?????? Kossan kanske inte finns i båset snart!



Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars dig, du skulle ha kommit till oss istället:)

Men jag håller med dig lite, för när vi gjort en midsommarstång och sedan skulle dansa, tyckte ungarna att det var såååå tråkigt. Men vi dansade en stund i allafall. Hoppas du får en bra fortsättning på helgen trots allt. Kram

2010-06-26 @ 11:43:40
URL: http://minaungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0