Oj, jag hänger inte med!

Dagarna bara springer i väg och ännu snabbare går det när det är så vackert väder.
Grymt skönt med fint väder men jag undrar om vädret är så fint när jag väl har semester?!

Morsdag i Söndags och Jonny var här. Härligt underbart att ha honom i min närhet! Min "lilla" son är han fortfarande fast stor han här!


Blombuketten jag fick av Jonny.
Kärlekste och en liten tesil fick jag av Moa.
Uffe och Tindra gav mig en svart softsell jacka utan huva. Jätte bra att den var utan huva, blir så knöligt när jag har munkjacka och sen en jacka med huva över!


Syskonkärlek mellan våra katter!
Sol vår hankatt, alltså storebrorsan satt och slickade Elsa, lillsyrran! Elsa riktigt njöt och sträckte på sig så att Sol skulle komma åt. Dom satt så i säkert 5 minuter.
Ibland så är Sol så retlig på Elsa och jagar iväg henne. Ibland så luktar han på henne när hon kommer in. Som om han inspekterar var lillsyrran har varit!


Titta jag har planterat så fina tygblommor?!....kan inte ha levande blommor för geten äter upp dom!
Jag älskar blommor och det har varit så naket på vår tomt. Inga stora krukor, hängamplar eller lådor med blommor! Men nu har jag "surrogat-blommor" i en låda iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0