Oj, 1 dag borta...

....och det var min första semesterdag! Vad gjorde jag? nästan ingenting mer än det vanliga! Tvätta, handla och köra Moa!
Först en körning till Hällsjön där hon och hennes kompis badade. På kvällen var dom bjudna på poolparty på Tärnabadet. 2 av deras tjejkompisar hade hyrt badet för ändamålet. Liten bit att åka hem igen efter ditkörningen så jag och Uffe käka pizza och handla medans Moa poolpartade!


Stora bassängen på Tärna med kacklande tjejer!


Moa till höger med sina "hopp" kompisar!


Födelsdags tjejen som blev iputtad med kläderna på!


Härligt!

Jag har aldrig varit på Tärnabadet förut, ligger ju 3 mil hemifrån! Ett jättefint bad med 3 bassänger så dit ska jag åka med tjejerna i sommar!

Kommentarer
Postat av: Ebbakvist

Biff jag är!!! :)

2010-06-29 @ 22:52:14
URL: http://ebbaakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0