1:a semesterdagen!!!

Och vaknade med spänningshuvudvärk!! Men struntar i den för nu har vi bokat vad vi ska göra på vår 1-åriga bröllopsdag på söndag.
Uffe hade som vanligt inga förslag på vad vi ska göra, han skyller på att han har husbygge i huvudet! Kanske tur att han har det för nu kunde jag bestämma alldeles själv. Inte riktigt allt bestämde jag för han fick själv bestämma sin lunchrätt. Dock var ingen av alternativen korv så blev en kötträtt och det alternativet var enkelt för honom. Alternativet var att ta en fiskrätt som, självklart, jag valde!
Jo, förresten Uffe hade en önskan vart vi skulle åka....till Norge....men resan tar lite för lång tid!

Vill ni veta vad vi ska göra? Jo, vi ska......

.....åka båt på Göta kanal. En dagstur på 5 timmar med 16 slussar och lunch ombord.
Jag har alltid velat slussa på Göta kanal och nu blir det av. Hoppas att vädret blir lika fint som på själva bröllopsdagen förra året. Soligt och varmt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Guuuud så mysigt, jag vill oxå fira bröllopsdag och åka båt på Göta Kanal. Problemet är att jag inte är gift.....men båt kan man ju åka ändå förstås:)



Hoppas ni får en mysig dag!

2010-06-22 @ 22:01:49
URL: http://minaungar.blogspot.com
Postat av: Angelica

ok då får vi ta det när hon kommit hem :P.

På midsommar ska vi ha lite släkt och vänner här och grilla, vad ska ni göra?

kram

2010-06-23 @ 07:39:35
URL: http://angelicacomet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0