Dagens lista!

DAGENS:
Sugning - dammsugning
Upptäkt - plastgranar barrar
Prestation - att jag äntligen bytte glödlampa i farstuns fönsterlampa. Tänk att jag har irriterat mig på att den är trasig i flera månader och det var gjort på några minuter. Snacka slösa energi på något så simpelt!
Bli generad av- blev det när jag facebookade med Tärnan, generad igen när jag tänker på det!
Bli glad av - se Ullis på facebook. Kramis till dig Ullis!
Irritation - kylan!!!
Godaste - inlagd rödkål & egengjord gräddsås
Tindra - ståendes i dörren till toaletten där jag toasitter "usch, vad det luktar", "men gå ut & stäng dörren", svarar jag! "jag ska vänta på dig" svarar Tindra och står kvar.....
Sms - Moa sms:ar mig ifall jag kan komma med hennes gympakläder. Nej!!! Inte åker jag 5 mil för det!
Segaste - jag!!!


Kommentarer
Postat av: ANNE-SOFIE

Vad du har varit duktig idag, tänk att du har blivit generad idag, ja blir så glad då. Kram tärnan.

2010-01-13 @ 20:18:12
Postat av: ullis

vad gullig du är kram kram =)

2010-01-13 @ 20:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0