Stora klappar-dagen!

Vart kommer all seg-slö-slapphet ifrån? I dag har den iallafall varit i min kropp hela dagen lång. Undrar om såna dagar skulle komma mindre ofta ifall jag tog en prommis varje dag? Dom säger det, dom som vet, att man blir piggare av att röra på sig. Det trista är att i början så blir jag tröttare och jag vill ha resultat efter första promenaden!!!
För att muntra upp mig själv i seg-slö-slapphets tillståndet så har jag ett knep. Jag klappar mig själv på axeln så fort jag gjort något. Några klappningar har min axel fått i dag! 2 x lagat mat-klapp, mocka-djuren-klapp, vika-tvätt-klapp, plocka-ur-diskmaskins-klappen och inte minst röja-upp-klappen! Oj, jag har nog inte varit så slö men det är saker jag gör varje dag....fast jag brukar inte klappa axeln varje dag när jag utfört dom!

Kommentarer
Postat av: Uffe

Klappa på du gumman. Jag tycker att du e så bra som tar hand om alla måsten varje da! Tack!

Puss!

2010-02-24 @ 23:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0