SkönDag!

En skön söndag är snart slut och nu är båda tjejerna hemma igen. Så nu är ordningen återställd och jag är redo för arbetsveckan som börjar i morgon!


Denna manick köpte Uffe i förra veckan. Typiskt killmoj det vill säga ganska onödig men kul! Den sätts in i cigarettändaren i bilen sen låter det som en V8 i bilen. Värsta raggarbilen låter våran bil med den inkopplad. När bilen går på tomgång så är det precis som att sitta i en raggarbil!

Min bil tror att Kung Bore har kommit på besök igen....utetempen visar -25. Jag tänkte att den får väl till rätt grader efter en stund. Men icke, den visade ibland -27 och ibland -24. När jag äntligen kom fram till mitt möte så var jag tvungen att fråga hur många grader det egentligen är ute. Svaret blev att det är någonstans mellan -3 och -5, precis det jag tyckte det skulle vara! Så min bil måste ha en väldigt kall punkt precis där termometern sitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0