Käftis & skruttig man!

Tycker så illa om Tindras tandläkare...ingen höjdare att gå med Tindra till henne. Hon skällde ju ut mig förra gången jag var där, för att jag fråga Tindra ifall det gick bra!
I går så skulle det tas bild på Tindras tand och Tindra tycker det är så obehagligt med saker i munnen. Så hon började gråta hysteriskt och en stor pöl med tårar på stolen. Tandläkaren var inte ett dugg pedagogisk....Jag som är så bortskämd med att ha haft en super bra tandläkare innan. Alla barnen tyckte om att gå till henne fast det var en tandläkare.

Uffe kom hem igår från innebandyn och mådde jätte konstigt. Väckte mig och ville att jag skulle göra honom sällskap eftersom han mådde så dåligt. Hans syn var jätte underlig, såg inte i pereferin med ena ögat, huvudvärk och vinglig. Han kände sig så dålig att han ringde sjukvårdsrådgivningen. Där trodde dom att det är något med ögonen och att han skulle kontakta ögonläkaren.
I morse hade Uffe samma symptom fast inte lika mycket. Så han ringde till ögonläkaren men dom i sin tur tror att det kan vara blodtrycket, migrän....alltså inget med ögonen. Varför dom inte tror att det är ögonen är att det har gått tillbaka.
Uffe mätte blodtrycket hemma och den var superbra! Så nu är det bara att avvakta och hoppas att alla symptom går över.
Nu kom Uffe in efter att ha försökt att skotta snö men han kände att det inte var bra att anstränga sig. Bra att han stoppar men inte bra att det inte är bra med min älskade man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0