Inget kvällsmöte men .....

.....en sen kväll på akuten. Blev ingen hemmakväll i går utan 8 timmar på akuten. Moa trillade i skolan på dagen och slog i armbågen. In till V-ås för i Sala finns ingen läkare att gå till.
På vägen till akuten kommer jag på att jag inte har någon plånbok med mig. Har inte med den till jobbet och jag hade bara tänkt att vara i Möklinta hela dagen. Mötte upp Uffe i V-ås och fick pengar sen till akuten. Där blev vi fast i 8!! timmar, ja vi åkte till McD och handla middag som vi åt i väntrummet.
Efter dubbla röntgen omgångar som visade att inget var av så fick vi åka hem. Då var jag så trött att jag höll på att somna vid ratten under bilfärden hem. Men jag höll ögonen någorlunda öppna trots att jag åkte in i dimman flera gånger. Ja, riktigt in i dimman eftersom det var så mjölkigt att man bara såg 1 meter framför sig när man körde. Snacka det var skönt att få lägga sig i sängen....


Kommentarer
Postat av: Hanna

oj, jobbigt sånt där, hoppas hon blir bra snart!

2010-02-02 @ 13:10:44
URL: http://hannasoderlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0