En annorlunda dag!

Tyckte allt var så trist i morse. Kände mig låg och irriterad när jag väckte Uffe vid ½ 10. Angelica ringde och fråga ifall vi ville vara barnvakt till Nova och Tyra i några timmar. Sa ja och jag blev på så glad och uppåt!
Tänk att 2 små tjejerna kan få en sur kärring och bli på bättre humör!


Nova, snart 3 år! Lite blyg för Uffe i början men efter ett tag så försvann blygheten.


Tyra, 9 månader! Tindra hjälpte till och mata. Kladda, prata och bita fast skeden mellan tänderna! Lycklig ser lilla kladdis-busfröken ut iallafall!


Leende Uffe och en liten fröken som väntar på maten!

Alla låg sen i soffan och vila efter lunchen en stund. Efter lite vila så åkte vi till våra kompisar och titta på deras 1 vecka gamla lamm. En liten sak som inte dens mamma ville veta av. Jag fick mata den med nappflaska, så mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0