Västerås dag!

Tanken var att jag och tjejerna skulle shoppa i V-ås i dag men en av tjejerna blev kvar på Toyota...
Vi åkte nämligen först till Uffes jobb för att hälsa på och provsitta bilar!
Moa och jag tjoar och provsitter dom lyxigaste bilarna förstås!
Lexus!!!


Moa hitta en liten sportbil som hon tyckte passa henne perfekt!


Tindra hon blev kvar på Uffes jobb där hon jobbade med lite av varje, Öppna kuvert, skriva hylletiketter m.m. Som tack för hjälpen fick hon 2 cd-skivor och godis. Ena cd:n var Petter som hon gillar.

Medans Tindra och Uffe tjänade pengar så gjorde Moa och jag tvärtom....vi gjorde av med pengar! Blev nya stövlar till mig, skor till Moa och lite annat småplock.
Efter shoppande och jobbande så åt vi alla fyra middag på TexMex!

Jo, förresten Moa och jag köpte något som jag inte köpt på flera år...nyårsraketer. En sån där tårta med massa raketer som sköter sig själva efter en tändning. Några paket med krypande ormar och snurriga smällare!
Så i morgon ska jag skjuta bort 2010 i universum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0