Vänder snart!

En sak vet jag att om 10 dagar så börjar det bli ljusare på dagarna. Och hoppas även att allt annat vänder till det ljusare också och det inom 10 dagar. Börjar bli sliten av allt runt omkring mig....

I helgen har Tindra firats i förskott, blir ju 7 år på torsdag. Prinsesskalas med 9 prinsessor på lördagen!

Tårtan på prinsesskalaset var gjord av Hanna och underbart vacker och god!
http://hannaspieceofcake.blogspot.com Kika in på Hannas sida, där det finns så fina tårtor som hon skapar!

Tidigt upp på söndagen för att köra Moa till Lucia-triangeln i fotboll. Vi stannade kvar och tittade på matcherna som gick sisådär men Moa hon var bra iallafall!
Mina föräldrar och Uffes mamma kom också till fotbollen för att efter det åka med hem till oss och fira Tindra. Även Jonny med sin vackra flickvän ville gratta lilla lillasyster. 
 Min kloka och vackra svärdotter!

Synd att inte Tomas kunde vara ledig från sitt jobb men jag träffar dom stora barnen på julafton. För mina barn vill fira jul ihop och det hos mina föräldrar.

Brorsorna hade köpt ett dockhus till Tindra, mormor och morfar hade köpt dockor till huset. Tur att storebror Jonny är byggare för han byggde ihop dockhuset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0