Lååång tid!

Nu har mina tjejer varit bort för länge, både Tindra och Moa har varit i Väsby sen julaftonskväll. Livet börjar bli lite enformigt hemmavid och saknar att snusa på Tindra. Skönt att i morgon kväll så är dom hemma igen! Det har förstås varit både skönt och välbehövligt att Uffe och jag varit själva. Till och med så att vi var jobb-lediga och hann ifatt att prata samt bara-vara!

I dag köpte jag en familjealmanacka för 2011, tänk jag skrev rätt år direkt....känns som om jag har förhoppningar inför ett nytt år. Lite nya tag och önskningar att det nya året kommer att bli bra!
2010 är för mig redan förbi och det säkert för att slutklämmen på året inte har varit så munter. Men nu är snart året slut och därmed kan jag, förhoppningsvis, lämna det trista kvar i 2010!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0