forts. M

Martyr-stämpel har jag stämplat i min panna och alldeles själv har jag gjort det!
I dag har jag satt den på mig för att jag skulle behöva vila men har en del att göra hemma. Sånt som inte blev gjort i går av någon annan och sånt som inte skulle bli gjort av någon annan än mig i framtiden heller!
För att tycka synd om mig som är snorigt-trött med halsont så stämplar jag Martyr i min panna!

Men igår var jag riktigt duktig för jag ringde om städhjälp till jobbet. Tänk om jag hade någon att ringa som kom och hjälpte mig hemma också!
Trist men jag kanske vänjer mig någon gång eller så dör jag som Martyr-Maria.....det ska ju vara fint att dö som martyr iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0