Vilse i vår lilla skog!

Fy vad obehagligt det är när jag tror att jag är på viss plats och sen märker att jag är helt fel! Var ute och plocka kantareller i våran lilla skog. Gick en lite annan runda och kom någonstans där jag inte kände igen mig. Men jag var ju säker på att jag hade hela tiden gått mot vårat hus.....Men inte det inte utan jag var på väg åt andra hållet. Tänkte "Maria, det här går bra och Uffe vet att jag är i skogen"!
Som ni märker så hitta hem och hitta även lite kantareller och färskt älgbajs. Bajs som fick mig att hojta lite så att älgen skulle höra mig. Det hjälpte för jag mötte ingen älg!
Hitta också denna....


....fantasifulla "svamp"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0