Vår Dag!

Eller rättare sagt Moas och mina timmar på The Studio!

Ångest flera dagar inför att åka och vistas på våning 19 i Skrapan, Västerås! Och inte blev ångesten mindre när jag såg hur sjukt högt det var jag skulle!



Upp kom jag med ansiktet vänt mot väggen....fönster från golv till tak är det också....och andra personer i hissen! 
Tänk att jag åkte både ner och upp alldeles själv för att röka. Då behövde jag inte stå upp utan kunde sitta på huk dock med fejset mot väggen. För jag hade inga andra i hissen men jag reste på mig 1 våning innan jag var framme! Undrar vad folk skulle tänka om det står en hukande person i hissen när dörrarna öppnas?

Jag har aldrig tänkt på att Västerås ligger så nära vattnet. Utsikten var makalöst vacker som ute i Stockholms skärgård. Ska faktiskt försöka och ta mig upp till Skybaren, 23 våningar upp, med Uffe och Tindra någon gång!



Själva, det vi skulle göra, dvs sminkning, hårfixning och fotograferingen var jätte kul.
Sminkösen fick fria händer när det gällde min sminkning och den blev a´la Transa. Mycket färg och lite överdrivet! Kände mig som en transa och var smått orolig över att folk skulle tro att jag var en man egentligen!





Fast Tindra började gråta när hon såg mig.....jag såg inte ut som hennes mamma! Snabbt bort med spacklet och jag var mamma Maria igen!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0