Jag är Redo....

& hemmet med för en vecka med jobb, skola och en massa aktiviteter! Känns skönt att allt är iordning i hemmet med röj, städ, tvätt och djur innan veckan börjar. Synd bara att inte orken finns till annat än att hålla på med varje-dag-sysslorna. Men jag får vara glad att orken finns för det iallafall!

I morgon börjar Tindra i skolan på riktigt när hon börjar 1:an! Undrar var det finns krumelurpiller att köpa?
Ja, och i morgon börjar Moa i 8:an, usch, bara 2 år kvar till gymnasiet för henne.
Jobb för mig som vanligt + körningar till fotboll & ridning. Men på torsdag så ska Moa och jag ha tjejdag. Vi ska till Studion och bli sminkade och fotograferade. Efter det så går vi ut och äter! Kommer nog att köpa en massa fotografier fast det är dyrt. Blir så otroligt fina bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0