Sorgset!

Gick ut och skulle mata vaktlarna och båda låg döda bredvid varandra! Förmodligen har dom fått värmeslag.
Uffe och Tindra bärde ut en i varje hand och hade begravning i skogen. Liten grop med granris i botten och där la dom Bettan och Pärlan. Fyra gula blommor från varje hemmavarande familjemedlem!

Utöver tragedin med våra fåglar och så har dagen varit härlig! Kände mig sliten efter halva jobbardagen så jag gick hem. Satte mig ute i solen och läste tidningen. Geten Matti och katten Elsa gjorde mig sällskap, fast dom låg på marken och jag satt i en stol.
Kom på senare vad som kan vara förklaringen till att jag är seg, skrovlig i halsen och ögonen kliar. Pollen!!!!!

  

Var på Aloa Vera party i kväll hos Theres, jätte trevligt och köpte såklart! Gel, dryck och muskelliniment! Så nu ska tarmarna mina bli rena så dom tar upp näringen bättre och jag blir piggare??!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars de små vaktlarna, konstigt att bägge två var döda.



Friidrottsträningen är i Sala, synd bara att de inte har en riktig inomhusanläggning som den i Västerås, nu tränar de i Ängshagenskolan. Sen blir det utomhus.



Hoppas du känner dig piggare idag, kram!

2010-04-13 @ 07:31:32
URL: http://minaungar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0