Lugn & skön dag!

Gudars vad skönt att vara ledig idag. Var i och för sig på jobbet & läste av telsvararen & handla dricka.
Hemma har jag pysslat om djuren, hemmet & mig själv. Mig-själv-pysslande var att ligga och läsa och sen slumra in lite.

Var och hämta Angelica och hennes goa småtjejer på eftermiddagen. Mysigt med lite mindre tjejer i huset. Känns som om det var länge sen Tindra var så liten. 
Jag skulle vilja ha helg-fosterbarn, någon som är ett par år yngre än Tindra. Uffe och jag prata om det förut, så vi får se ifall vi ska ansöka om att bli fosterföräldrar. Kompisar till oss fick 2 fosterbarn alldeles nyligen och dom sa att det är jätte stort behov av helghem.

I kväll ska jag och Tindra åka till mitt jobb och äta smörgåstårta. Smarrigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0