F*ck för läkare!!!

Efter ha haft ont i tre månader i min armbåge så var det dags för läkarbesök idag.
Förklarade att jag har ont ex. när jag bara lyfter en bok. Att armbågen är varm och det bultar i den.
Svaret blev att jag "bara" har belastat den fel och det kommer att gå över.
Mest puckade hon sa var att jag har ingen infammation..hallååå!!
Sjukgymnastik skulle jag på tyckte hon....Hur j*vla bra är det?? Har gjort den dumheten att gå på sjukgymnastik förut när jag har haft ont & inflammation. Och hur gick det...åt h*lvette. Smärtan spred sig och med resultatet utslitning i muskelfästena. Man belastar ju helt fel vid träning om man har ont.
Läkaren skrev ut antiinflammatoriskt trots det inte var inflammation.
Jag har prövat med såna tabletter och det hjälper men biverkningen är att mina hemorojder blöder. Dom kunde inte blöda av det sa hon...men?? Jag har prövat 4 gånger och varje gång börjar dom blöda. Blödningsrisk står det på biverkningen...fast det kanske är öronen man ska börja blöda ifrån och inte arslet?!
Alltså så känner hon min kropp bättre än jag som levt 45 år med den & att jag slösade 120 kr + bilresan & smärtan kvar!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag håller med.. Vart finns alla bra läkare? Man kan lika gärna ställa sin egen diagnos på internet. Det kostar inte ett skit.. Kram kram.

2009-09-30 @ 10:26:09
URL: http://angelicacomet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0