Söndag!

Lördag igår...vilken slutledningsförmåga jag har! Var alltså på jobbet hela dagen. Varvade tiden med jobb och sälja. Det jag sålde för gick åt till det jag köpte och till fika.
 Tindra & Moa!

Shoppingen för Moa och Uffe gick bra med lite knasigheter från Uffe. Han hade sprallat sig så Moa tyckte det var lite pinsamt.
2 tröjor, skor & byxor blev det iallafall till Moa. Lite mer än vad jag hade sagt (byxorna & 1 tröjan) och men också lite mindre. För jackorna hade varit så dyra (1200kr) som Moa ville ha.
Båda två verkade så nöjda när dom kom hem.

Bussresa till Stockholm och Tom Tits är det för mig och Tindra i dag.  Avresa 8.45 och hemma igen vid 19-tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0